Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Reklamacje
Zanim wyślą Państwo reklamowany produkt polecamy zrobić dokładne zdjęcia uszkodzenia, a także całego produktu na nasz adres sklep@kolorniebo.pl. Na podstawie zdjęć jesteśmy w stanie z dużą dozą prawdopodobieństwa ustalić, czy towar będzie nadawał się do reklamacji.

W przypadku jeśli towar nadaje się do reklamacji, prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymaną z nim fakturą lub paragonem oraz  z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, dołączanym do koszulki.

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością)
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Zwroty
Zgodnie z prawem polskim, z towaru kupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany.

Prosimy zatem o odesłanie towaru, z którego Państwo rezygnujecie, razem z otrzymaną z nim fakturą z zaznaczoną częścią „zwrot”. Gwarantujemy zwrot wartości produktu.